ליצירת קשר

טיפים לבחירת הכסא גלגלים הממונע המתאים עבורך

כסאות גלגלים חשמליים בדרך כלל דורשים הבנה בסיסית בצרכים והם נרכשים לרוב בישראל באופן עצמאי בעקבות תנאי קבלה נוקשים לקבלת כסא גלגלים ממונע וחוסר הנוחות בכסא גלגלים ידני לשימוש לטווח ארוך. מאותה סיבה כדאי להבין מה הכסא המתאים עבורך במחיר ומתן מענה מקסימלי לצרכים האישיים שלך

להלן רשימה של נושאים שעלינו לבחון לפני לרכישת כסא גלגלים ממונע

1. סוג הכסא חשמלי

כסא גלגלים ממונע קל משקל YE245CR הכסא המשוכלל בישראל – ת.מ.ב מערכות ייבואן רשמי.

בעת בחירת הסוג הנכון של כיסא גלגלים חשמלי, עלינו לשקול את התדירות ומשך הזמן שבו נשתמש בכיסא ואם יהיה צורך להוביל את הכיסא. האם נהיה בו כל היום? האם נזדקק לזה רק מדי פעם? האם אתה נוסע באופן קבוע ברכב? כל אלו הן שאלות חשובות שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים בין כסא גלגלים ממונע קל משקל במיוחד, כסא גלגלים ממונע קל משקל מתקפל או כסא חשמלי כבד.

כסאות גלגלים חשמליים קלי משקל מתקפלים הם בדרך כלל בעלי הנעה אחורית. הם יכולים להתקפל בשניות ספורות ובעלי סוללה מאושרת הטסה לאפשר לטוס לחו”ל עם הכסא כך שיתאימו לתא מטען של מכונית או במטען של מטוס.

כיסאות אלה נוטים להיות קטנים יותר, ולכן הם מצוינים עבור דירות, קניונים,טיסות, ואפילו הפלגות. בדרך כלל הם מציעים פחות ריפוד מושב, בתקופה האחרונה שודרגו מספר דגמים של כסאות אלו למושבים ארגונומים נוחים לישיבה ממושכת ויכולת ניקוי קלה יותר מהכסאות הכבדים ואפילו מערכת גב מתכוונן חשמלי שלא תמיד נמצאת בכסאות גלגלים הממונעים הכבדים כמו הדגמים YE200R ו YE245CR הדגמים החדשים המובילים בישראל שמציעים את כל השכלולים והנוחות המרבית במחיר כמעט זהה לדגמים הישנים. המשקל המקסימלי של כסאות אלו נע בין  135 ל 150 ק”ג.
בנוסף לכך כיום ניתן לקבל את הכסאות אלו עם מגוון גדלים שעוזרים להסתדר במרחבים צרים (60 ס”מ רוחב כולל של הכסא כך שיאפשר להכנס בכל דלת סטנדרטית) או לאנשים רחבים יותר מושבים עד 52 ס”מ מבלי להוסיף הרבה לרוחב הכסא.
יתרונות של כסאות גלגלים ממונעים אלו הן
1.טווח נסיעה ארוך וסוללת ליטיום אמינה ללא צורך בתחזוקה מיוחדת מאושרת הטסה
2.יכול כיוונון במרחבים צרים בזכות רוחב כולל של 60 ס”מ ואפשרות לנוע במהירות של 2 קמ”ש למרחבים צרים בבית (מהירות המקסימלית של הכסאות לרוב 6 קמ”ש כך שאפשר לנוע איתם בחופשיות גם בחוץ)
3.קלי משקל – משקלם נע לרוב בין 23 ל 30 ק”ג כך שניתן להעלותם לרכב אפילו קטן באמצעות מנוף (את המנוף לרוב אפשר לקבל במימון ביטוח לאומי ללא עלות) או באמצעות עזרה.
4.מחירים אטרקטיבים – מחירים של כסאות אלו לרוב ינוע בין 7000 ל 16000 אלף שקל.

מנוף AUTOCHAIR מיוצר בבריטניה ניתן להתקנה מהירה אצלנו ללא עלות במימון ביטוח לאומי.

כסאות ממונעים אלו לרוב הבחירה הנכונה פה בישראל במידה ואינכם זכאים בואן עם מעלית או רמפה מביטוח לאומי ואתם זקוקים לנוע מדי פעם ברכב.
במידה והינכם משתמשים ברכב קבוע יתכן ואתם זכאים אף למימון מנוף לכסא לרכבכם ללא עלות
תנאי קבלת המנוף:
א.מתחת לגיל 67
ב.מוכרים בניידות בביטוח לאומי
ג.מוכרים כמשתמשים בכסא גלגלים ע”י משרד הבריאות

במידה ואתם מתחת לגיל 67 ומשתמשים בכסא גלגלים אנו נעזור לכם לקבל את ההטבות שמגיעות לכם ללא עלות בעזרת עובדים מנוסים ומקצועיים שילוו אותכם ויעזרו לכם לקבל זכויותכם בדרך המהירה ביותר
ניתן לקבל הדרכה חינם ומלווה אישי בטלפון 03-375-2572 או להעזר בהדרכה שלנו בדף “מנופים במימון המדינה”

אפשרות נוספת היא כסא גלגלים חשמלי מתקפל קל משקל במיוחד שמשקלו רק 19 ק”ג כך שניתן להרים אותו לרכבכם בקלות לפעמים אפילו ללא מנוף!

כסא גלגלים ממונע מתקפל הקל בישראל רק 19 ק”ג – YE145

כסא זה YE145 בעל 2 יתרונות משמעותים:
1.המשקל הקל בישראל רק 19 ק”ג
2.רוחב צר במיוחד רק 57 ס”מ דבר שמאפשר לנוע בקלות בבית שאינו מותאם לרוב הכסאות.

עם היתרונות יש מספר חסרונות בכסא קל במיוחד והן:
1.משקל נשיאה עד 100 ק”ג
2.מושב וריפוד פשוטים יותר כך שאינו נוח לישיבה ממושכת כמו הדגמים הכבדים יותר YE245CR ו YE200R.

כסא ממונע מתקפל קל משקל YE200R הדגם המשוכלל ביותר בישראל לכבדי משקל – ת.מ.ב מערכות יבואן רשמי

לרוב נרכוש כסא ממונע קל זה במידה ואנו נעים ברכבים שונים או איננו יכולים לרכוש או זכאים למנוף לרכב.

כיסא גלגלים חשמלי כבד עשוי להיות בחירה טובה יותר אם אתה בעל ואן עם מעלון מביטוח לאומי ומבלה את רוב שעות היום בכיסא הגלגלים החשמלי. לכיסאות חשמליים בגודל מלא יש בדרך כלל מושבים גדולים יותר, משענות יד ומשענות לרגליים, כמו גם ריפוד רב יותר לנוחות. יש להם גם טווח נסיעה גדול יותר אך אינם מותאמים לעלות לרכבים רגילים או לטיסות לחו”ל ולפעמים אפילו לעבור במעליות ישנות או בבתים ודירות ישנות שלא הותאמו לכסא גלגלים.

לרוב כסאות אלו ירכשו על ידי אנשים שמשקלם מעל 180 ק”ג שיצטרכו לרכוש כיסא גלגלים חשמלי כבד עם מסגרת מחוזקת ואזור מושב רחב יותר.

2. מערכת הנעה אחורית

הנעה אחורית ממוקמת לכיוון החלק האחורי של כיסא הגלגלים החשמלי עם גלגלים מלפנים. הנעה אחורית מספקת יכולת תמרון רבה יותר, גם בזמן נסיעה במהירויות גבוהות יותר. הוא מתמרן היטב על פני שטח מחוספס בחוץ. להנעה אחורית יש יציבות כיוונית, כלומר היא עוקבת באופן טבעי ישר, ולכן היא פחות רגישה להיגוי יתר. בגלל רדיוס הסיבוב הגדול יותר שלו, הוא צריך יותר מקום כדי לבצע פניות.

3. תנאי מחיה

לסיכום במידה וביתיכם או בתי קרוביכם אשר אתם מבקרים לא הותאם לכסא גלגלים כנראה שהבחירה הנכונה עבורכם היא כסא גלגלים עד 60 ס”מ (במידה ואינכם צריכים כסא רחב) ובמידה ואכן אתם צריכם כסא גלגלים ממונע רחב כדאי לא לחרוג מ63 ס”מ.

אנו מציעים את כל הפתרונות אצלנו באתר במחלקת “כסאות גלגלים ממונעים” במחירים הזולים בישראל ישירות מהייבואן ללא פערי תיווך עם שירות מהיר ואף בחלק מהמקרים משלוח ביום ההזמנה

אנו ממליצים לכם לעיין אצלנו באתר ולבדוק מה הכסא המתאים עבורכם במידה ויש לכם שאלות אנו נשמח לענות לכל שאלה במספר 03-375-2572 או בWhatsApp.

 

שתפו:
מאמרים נוספים:

Latest News

מעוניין בייעוץ ללא עלות עם נציג?

השאירו פרטים ליצירת קשר