מדיניות החזרת מוצרים בחנות
 

חוק הגנת הצרכן מחייב עוסקים להציג מדיניות החזרת מוצרים במקום הנראה לעין ובאותיות ברורות וקריאות.

במודעה יציין העוסק האם ניתן להחזיר את המוצרים הנמכרים בחנות, הגבלות להחזרת המוצרים, תנאי ההחזרה, אופן וסוג ההחזר.

במקרה שמוצגת בחנות מדיניות החזרת מוצרים

במקרה שהצרכן ביקש להחזיר מוצר, שלא עקב פגם, בהתאם למדיניות המפורסמת בחנות והעוסק לא פעל בהתאם לאותה מדיניות, הצרכן רשאי להחזיר את המוצר בתוך 7 ימים מיום שסורב ועל העוסק להשיב לו את מלוא התמורה באופן שבו שילם הצרכן.

כל זאת בתנאי שלא חלה הרעה במצב המוצר. פתיחת האריזה לא תחשב הרעה במצב המוצר.

במקרה שלא מוצגת בחנות מדיניות החזרת מוצרים

במקרה שהעוסק לא הציג מדיניות החזרת מוצרים – החוק קובע כי ניתן לבטל את העסקה תוך 7 ימים מיום הסירוב ועל העוסק להשיב לצרכן את מלוא התמורה באופן שבו שילם הצרכן.

כל זאת, בתנאי שלא חלה הרעה במצב המוצר. פתיחת האריזה לא תחשב הרעה במצב המוצר.

 חריגים

הוראות אלה לא יחולו על:

1. מוצרי מזון או טובין פסידים.

2. טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק, או לשכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

3. טובין שיוצרו במיוחד לפי הזמנה של הצרכן.

4. טובין שבהתאם להוראות שניתנו לפי דין אין להחזירם.
 
מדיניות פרטיות
 
כל מידע באתר לא יועבר לצד שלישי ללא אישור הלקוח.
 
תקנון
 
כל זכויות היוצרים שמורים לת.מ.ב מערכות